IT
EN
....Sky torna a W37 Venue per lo spot con Alessandro Cattelan..Sky returns to W37 venue for its commercial feat. Italian TV celeb Alessandro Cattelan....

....Sky torna a W37 Venue per lo spot con Alessandro Cattelan..Sky returns to W37 venue for its commercial feat. Italian TV celeb Alessandro Cattelan....

....Sky ha girato presso le venue di W37 il nuovo spot per l’innovativa piattaforma tecnologica Sky Q.
Per l'occasione, gli spazi sono stati trasformati nella casa di Alessandro Cattelan, testimonial della nuova campagna pubblicitaria. 
Buona visione!

..

Sky filmed its latest commercial promoting its next generation Sky Q technology at W37 Venue. For the occasion, the space was transformed into the stylish house of Italian presenter and actor Alessandro Cattelan. 
Enjoy the video!

....

....W37 APRE LE PORTE ALLA CITTÀ PER OPEN HOUSE MILANO..W37 OPEN ITS DOORS DURING OPEN HOUSE MILANO....

....W37 APRE LE PORTE ALLA CITTÀ PER OPEN HOUSE MILANO..W37 OPEN ITS DOORS DURING OPEN HOUSE MILANO....

....

Il 5 e 6 maggio W37 ha partecipato a Open House Milano, la manifestazione che apre le porte di edifici usualmente non accessibili al pubblico, permettendo di accedere liberamente a luoghi rappresentativi del patrimonio architettonico della città. 

Giunto quest’anno alla sua terza edizione, l’evento ha visto la partecipazione record di oltre 30.000 visitatori, desiderosi di scoprire i tesori architettonici meneghini in modo trasversale e capillare, con un coinvolgimento dell’intera città.
In un itinerario che mostra il recupero e la riqualificazione di ex siti industriali, nel corso del week end W37 ha per la prima volta aperto le sue porte e accolto oltre 1000 visitatori.

Open House Milano tornerà nel 2019, sabato 11 e domenica 12 maggio.

..

On May 5th and 6th, MB America’s W37 took part in Open House Milano, the exhibition that opens the doors of locations representative of the architectural heritage of the city, to which there is normally limited public access.
Over 30,000 visitors participated in the 3rd edition of the event and discovered the architectural treasures in Milan across the entire city.
In an itinerary that shows the re-qualification and upgrading of former industrial sites, W37 opened its doors for the first time and welcomed nearly 1,000 visitors.

Open House Milano will be back in 2019, on May 11th and 12th.

....

....ACQUA DI PARMA SCEGLIE W37 VENUE E IL RISTORANTE LUME..ACQUA DI PARMA CHOOSES W37 VENUES AND LUME RESTAURANT....

....ACQUA DI PARMA SCEGLIE W37 VENUE E IL RISTORANTE LUME..ACQUA DI PARMA CHOOSES W37 VENUES AND LUME RESTAURANT....

....Il 7 marzo Acqua di Parma, brand icona del più raffinato stile di vita italiano, ha scelto gli spazi di W37 e del ristorante LUME per presentare la nuova fragranza "Chinotto di Liguria". La serata, a cui ha partecipato un esclusivo parterre di ospiti, si è svolta nei 1.000 mq2 delle tre location W37, per l’occasione unite al ristorante. L’aperitivo di benvenuto è stato offerto in due dei tre spazi eventi, trasformati in una raffinata ed autentica piazzetta ligure, tra agrumi, fiori, aromi e ceramiche. La cena placé è stata invece servita nella terza venue, allestita come un profumato e colorato giardino dell’Eden. Protagonista uno speciale menu, in cui il chinotto ha fatto da fil rouge tra le creazioni culinarie appositamente ideate dall'executive chef di LUME Luigi Taglienti, anch’egli ligure.
..
On March 7th, Acqua di Parma, iconic brand of the sophisticated Italian lifestyle, chose W37 venues and LUME restaurant to launch the new "Chinotto di Liguria" fragrance. The evening, attended by over 200 selected guests, took place in the 1,000 square meter W37 location, for the occasion combined with the restaurant. The welcome aperitif was offered in two of the three event spaces, transformed into a refined and authentic Ligurian market, with flowers, citrus, aromas and local ceramics. The dinner was served in the third venue, set up like a scented and colorful garden of Eden. A special menu was the protagonist, the chinotto fruit has been the leitmotif of culinary creations designed by Luigi Taglienti, LUME executive chef.
....

 

....W37 e LUME OSPITANO L’ESCLUSIVO EVENTO DI ARBITER PER LAND ROVER ..W37 and LUME HOST THE EXCLUSIVE THE ARBITER'S EVENT FOR LAND ROVER....

....W37 e LUME OSPITANO L’ESCLUSIVO EVENTO DI ARBITER PER LAND ROVER ..W37 and LUME HOST THE EXCLUSIVE THE ARBITER'S EVENT FOR LAND ROVER....

....La nota casa automobilistica Land Rover Italia e la rivista maschile Arbiter hanno scelto W37 Venue e il ristorante LUME come location per la prima edizione della Award Ceremony Dinner di "Land For Dremers", appuntamento annuale per premiare una nuova generazione di visionari e sostenere i loro progetti.

Lo Chef stellato Luigi Taglienti ha creato per la cena un’esperienza gastronomica da sogno per gli oltre 200 ospiti della serata, svoltasi all’interno degli spazi eventi di W37, uniti per l’occasione agli ambienti del ristorante.
..
The famous car company Land Rover Italy and the men's magazine Arbiter chose W37 Venues and LUME restaurant as the location for the first edition of "Land for Dreamers" Award Ceremony Dinner, an annual award that rewards a new generation of dreamers and supports their projects. 

The Michelin-starred Chef Luigi Taglienti has created a dream gourmet experience for over 200 guests of the event, held in the W37 venue spaces, joined for the occasion with the restaurant area.
....

 

....BENVENUTO AROUND RICHARD!..WELCOME AROUND RICHARD!....

....BENVENUTO AROUND RICHARD!..WELCOME AROUND RICHARD!....

....Il CEO di MB America, Marco Bruzzi, ha aperto la presentazione ufficiale della Associazione Around Richard alla stampa e alle istituzioni che si è tenuta oggi, presso W37 Venue. 
L’obiettivo della nuova Associazione, di cui noi di W37 siamo soci fondatori, è quello di valorizzare l’area territoriale milanese tra i due ponti di ferro del Naviglio Grande (Municipio 6), coinvolgendo le persone che vi abitano e lavorano.
Si intende proseguire l’opera di qualificazione urbana in atto, attraverso la realizzazione di attività culturali, espressioni di arte, eventi, percorsi di turismo consapevole che stanno trasformando la zona a in un "villaggio" di loft, showroom e atelier di artisti, artigiani, designer, fotografi, architetti, operatori di eventi, moda e food.

..

MB America’ CEO, Marco Bruzzi, opened the official presentation of Around Richard to the Italian press and local institutions, held today in our W37 Venues.

The new Association, of which W37 is a founder member, aims to enhance the Naviglio Grande area between the two iron bridges (Municipality 6 of Milan), involving people who live and work there.

The goal is to continue the ongoing urban qualification through the creation of cultural activities, art expressions, events, conscious tourism that are converting the area into a "village" of lofts, showrooms and ateliers of artists, artisans, designers, photographers, architects, players in events, fashion and food industries.

....

....Candy sceglie W37 come location del suo ultimo spot..Candy chooses W37 as the location of its last commercial....

....Candy sceglie W37 come location del suo ultimo spot..Candy chooses W37 as the location of its last commercial....

....Candy, azienda italiana leader nella produzione e nella vendita di elettrodomestici, ha scelto gli spazi del complesso W37 di MB America come location del suo ultimo spot. La pubblicità, trasmessa questo autunno sulle principali emittenti televisive, mostra gli spazi eventi di W37 allestiti per l’occasione e un particolare del giardino interno. Buona visione!

..

Candy, Italy’s leading manufacturer in the home appliances industry, chose MB America’s W37 spaces as the location for its last commercial. The video advertisement, on air this fall on the major Italian TV channels, shows the event spaces of W37 set up for the occasion and a detail of the interior garden. Enjoy it!

....

....Cena di Gala dell’Associazione CAF presso W37 e LUME..CAF Association Gala Dinner at W37 and LUME....

....Cena di Gala dell’Associazione CAF presso W37 e LUME..CAF Association Gala Dinner at W37 and LUME....

....Lo scorso 30 maggio nella cornice di W37 e del ristorante LUME si è svolta la settima edizione della “Serata per Bene”, cena di gala organizzata dall'Associazione CAF Onlus (Centro di Aiuto ai Minori maltrattati e alla Famiglia in crisi). ..On May 30th, CAF Onlus Association (help center for offended minors and families in crisis) organized the seventh edition of the “Serata Per Bene” in the setting of W37 and LUME restaurant. ....

....Creativi in periferia..Suburban Creatives....

....Creativi in periferia..Suburban Creatives....

....W37 Concept Space è menzionato nell’articolo di approfondimento del Corriere della Sera. ..W37 Concept Space featured on the interesting article of the Italian newspaper Corriere della Sera. ....

 W37 Venue stars in Sky advert

W37 Venue stars in Sky advert

Sky chose W37 Venue as the location for its brand new Sky Cinema advert with actor Salvatore Esposito to promote the new features included in the "Sky Box Sets". Watch the video produced by Nonsololoft and Utopia.

Michelin-starred Chef Luigi Taglienti joins MB America

Michelin-starred Chef Luigi Taglienti joins MB America

MB America is pleased to announce a new collaboration with Luigi Taglienti, Italian Michelin starred chef, with the opening of a restaurant in Milan next spring and other exciting projects in Italy and US.

A Dazzling Night Hosted by MB America and Vogue at W37

A Dazzling Night Hosted by MB America and Vogue at W37

MB America in collaboration with Vogue Italy is pleased to announce that on 12 April 2015 W37, a project of industrial recovery, was inaugurated with an exclusive dinner. An exceptional parterre of Italian and international designers, curators, journalists and stylists took part to the event, including Franca Sozzani, Director of Vougue Italy, and Francesca Versace, niece of Donatella and the late Gianni Versace.